Microsoft Dynamics CRM ár – Mit kell tudnod a költségekről?

Amikor egy vállalat úgy dönt, hogy bevezeti a Microsoft Dynamics CRM rendszert, az első kérdések között szerepel a költségek kérdése. Mennyi a dynamics crm ára? Miért érdemes beruházni egy ilyen megoldásba? Ebben a blogposztban részletesen megnézzük, hogy milyen tényezők befolyásolják a Microsoft Dynamics CRM árát, és hogyan tudsz választani a különböző előfizetési lehetőségek között.

Mi határozza meg a Microsoft Dynamics CRM árát?

  1. Licencelési konstrukciók: A Microsoft Dynamics CRM többféle licencelési opcióval érhető el, attól függően, hogy milyen funkcionalitásra van szükséged. Az árak eltérnek aszerint, hogy mekkora méretű a vállalat, és milyen szolgáltatásokat kíván használni.
  2. Felhasználók száma: A CRM licencelés általában felhasználónkénti árban van meghatározva, így minél több munkatárs használja a rendszert, annál magasabb lesz a költség.
  3. Cloud vs. On-Premise: Választható, hogy felhőalapú (Cloud) vagy helyi szerveren futó (On-Premise) verziót szeretnél. A felhőalapú verziók esetében általában havi előfizetéses rendszerben kell fizetni, míg az on-premise esetében egyszeri vásárlási költséggel, majd karbantartási díjakkal kell számolni.
  4. Kiegészítők és testreszabások: Sok vállalat egyedi igényekkel rendelkezik, amelyeket speciális testreszabásokkal vagy bővítményekkel lehet megoldani. Ezek mind növelhetik a teljes Microsoft Dynamics CRM árát.

Mennyibe kerül a Microsoft Dynamics CRM?

A Microsoft Dynamics CRM esetében nincsen egy fix ár, mivel több tényező is szerepet játszik a végső összeg kialakulásában. A Microsoft különböző előfizetési csomagokat kínál, attól függően, hogy milyen funkciókra van szükséged:

  • Dynamics 365 Sales Professional: Ez a csomag elsősorban azoknak a kis- és középvállalkozásoknak készült, akik alap CRM funkciókat keresnek. Az előfizetési díj itt körülbelül 60 euró/felhasználó/hónap körül mozog.
  • Dynamics 365 Sales Enterprise: Nagyobb cégek számára, amelyek mélyebb CRM funkcionalitást igényelnek, ez a csomag már több speciális funkcióval rendelkezik, és az ára körülbelül 88 euró/felhasználó/hónap.
  • Dynamics 365 Customer Service: Ha a hangsúly inkább az ügyfélszolgálaton van, akkor a Customer Service csomag jó választás lehet, amelynek az ára 46-88 euró/felhasználó/hónap körül mozog.

Érdemes-e befektetni a Dynamics CRM-be?

A Microsoft Dynamics CRM árak sok vállalat számára elsőre magasnak tűnhetnek, azonban hosszú távon jelentős megtérülést hozhatnak. A hatékony ügyfélkapcsolat-kezelés, az értékesítési folyamatok optimalizálása, valamint a jobb ügyféltámogatás mind hozzájárulhatnak a bevételek növekedéséhez.

Amennyiben érdekelnek a pontos árak és szeretnéd megismerni a vállalatod számára legjobb megoldást, érdemes felvenni a kapcsolatot a FITS-el, aki részletes árajánlatot tud adni, figyelembe véve a céged igényeit és méretét.

Összegzés

A Microsoft Dynamics CRM ár több tényezőtől függ, beleértve a licenctípust, a felhasználók számát és a testreszabásokat. Fontos, hogy a céged igényeinek megfelelő csomagot válaszd, hogy ne fizess túl sokat felesleges funkciókért, de ne is maradj le a szükséges szolgáltatásokról.

Kérj árajánlatot szakértő kollégánktól

Lépj velünk kapcsolatba

Cím:

FITS Magyarország Kft.

Könyves Kálmán Krt. 12-14. 3 emelet zöld folyosó (telephely)

Email:

info@fits.hu

Telefon:

+36 70 255 58 00

First Name
Email
Name
Name
Message
Sikeresen elküldve
Hiba történt, ellenőrizd a mezők kitöltését!
Share the Post:

Kapcsolódó bejegyzések

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Scroll to Top