Hogyan kapcsolódsz az ügyfeleidhez – és hogyan biztosítod, hogy az értékesítési csapatod pontosan átlássa az ügyfelek igényeit?

Man in Blue Top Giving Box to Man in Gray Top

Vajon rendelkezik a csapatod a megfelelő szoftveres eszközökkel, hogy hatékonyabban kezeljék a potenciális ügyfeleket, lehetőségeket és meglévő ügyfeleket?

Ha olyan felhő alapú CRM rendszert keresel, amely 360 fokos rálátást biztosít az ügyfélkapcsolatokra és hasznos elemzésekkel segíti az üzletmenetet, akkor érdemes megfontolni a Dynamics 365 Sales használatát.

A Dynamics 365 Sales megoldásról talán már hallottál, és tudhatod, hogy kétféle licencelési típus létezik: Dynamics 365 Sales Professional és Dynamics 365 Sales Enterprise. De melyik illik jobban a cégedhez? Mindkét verzió szorosan integrálható a Microsoft Office 365 termékekkel, mint például az Outlook, Excel, OneDrive vagy SharePoint.

Licencelési különbségek

  • A Dynamics 365 Sales Professional licenc az alapvető CRM funkciókat kínálja, amelyek kisebb értékesítési csapatoknak ideálisak, míg a Sales Enterprise licenc nagyobb szervezetek számára nyújt teljes körű megoldásokat.
  • A Sales Professional csak felhőalapú, míg a Sales Enterprise licenc felhőben és helyi telepítésben egyaránt használható.
  • Bár mindkét verzió használható ugyanazon a bérlőn belül, ugyanazon a rendszeren egyszerre nem lehetnek jelen.
  • A Sales Enterprise felhasználói és eszközlicenceken alapul, míg a Sales Professional csak felhasználói licenccel működik.

Miért ideális a Dynamics 365 Sales Professional a kisvállalkozások számára?

Ha úgy érzed, hogy az értékesítési csapatod kinőtte a jelenlegi eszközeit, és egy megbízható, biztonságos felhő alapú CRM rendszerre van szükség, akkor a Dynamics 365 Sales Professional remek választás lehet. A rendszer segítségével könnyedén kezelheted az érdeklődőket, ügyfeleket, lehetőségeket és kapcsolattartókat, illetve olyan feladatokat is elláthatsz, mint a tömeges e-mail küldés, termékek és árlisták kezelése, ajánlatok és megrendelések készítése.

A rendszer az alábbi elemek és folyamatok kezelésére ad lehetőséget:

  • Érdeklődők, Lehetőségek, Ügyfelek, Kapcsolattartók
  • Termékek, Árlisták, Ajánlatok, Megrendelések
  • Alapvető testreszabások, például egyedi entitások létrehozása (akár 15 egyedi entitás)

Miért érdemes a Dynamics 365 Sales Enterprise-ra váltani?

Ha a céged nagyobb, vagy összetettebb CRM igényeid vannak, akkor a Sales Enterprise licenc a megfelelő választás számodra. Ez a verzió olyan fejlett funkciókat kínál, mint az előrejelzés, versenytársak nyomon követése, üzleti egységek kezelése és intelligens elemzések.

További funkciók, amelyek csak az Enterprise verzióban érhetők el:

  • Előrejelzések és célkitűzések kezelése
  • Termékcsaládok és kapcsolatok
  • Csapatok kezelése és versenytársak nyomon követése
  • Területi menedzsment és beépített intelligencia

Sales Enterprise felhasználóként hozzáférhetsz a Power Apps portálokhoz, és egyedi alkalmazásokat is létrehozhatsz, amelyek ugyanazon a környezetben futnak, mint a Dynamics 365. Ezzel szemben a Sales Professional nem biztosít hozzáférést ezekhez a funkciókhoz.

Share the Post:

Kapcsolódó bejegyzések

Iratkozz fel a hírlevelünkre

Scroll to Top