Ügyfél nyilvántartás
A Dynamics 365 Sales lehetőséget biztosít az ügyfelekkel való kapcsolattartás rendszerezésére. A kapcsolatok nyilvántartásában megtalálhatók az ügyfelek adatai, kommunikációs előzményeik, kapcsolataik, illetve a lehetséges értékesítési lehetőségek.


Értékesítési lehetőségek (Opportunities) kezelése
Ez a funkció segít az értékesítési folyamat nyomon követésében az első kapcsolatfelvételtől az üzlet lezárásáig. Könnyedén követhetők az egyes értékesítési lehetőségek állapotai, hozzárendelt kapcsolattartók, illetve tevékenységek.
Tevékenységkövetés és idővonal
Az idővonal funkció lehetővé teszi az összes interakció (telefonhívás, email, megbeszélés) nyomon követését egy ügyféllel vagy egy lehetőséggel kapcsolatban. Az idővonal segít abban, hogy ne maradjunk le egyetlen fontos teendőről sem.


Automatizált munkafolyamatok és értesítések
Az automatizált munkafolyamatok révén egyszerűsíthetőek az adminisztratív feladatok, így az értékesítők nagyobb hangsúlyt fektethetnek a tényleges értékesítési tevékenységekre. Az értesítések pedig segítenek, hogy mindig naprakészek maradjunk a fontos határidőkkel és eseményekkel kapcsolatban.
Jelentések és analitika
A beépített jelentéskészítő és analitikai eszközök segítségével részletes elemzéseket végezhetünk az értékesítési tevékenységekről. Ez magában foglalja az értékesítési teljesítmény mérését, a potenciális ügyfelek forrásainak elemzését, és az értékesítési előrejelzések készítését.


Mesterséges intelligencia alapú javaslatok
A Dynamics 365 Sales mesterséges intelligenciát használva elemzi az értékesítési folyamatokat, és automatikusan javaslatokat adhat a következő lépésekhez. Ez a funkció segíthet az értékesítési hatékonyság növelésében és az ügyfélelégedettség javításában.
Mobilalkalmazás támogatás
A Dynamics 365 Sales mobilalkalmazás révén bárhonnan hozzáférhetünk az adatokhoz, és menet közben is nyomon követhetjük az értékesítési folyamatokat. Az alkalmazás lehetővé teszi az ügyféladatok, lehetőségek és tevékenységek kezelését.
